Contact opnemen
met Klantenservice

Contact met de Bezorgservice

Geef online of telefonisch uw bezorgmelding door

Online:

Meldingen of klachten over de bezorging van uw krant kunt u 24 uur per dag doorgeven via onze website. Uw bezorgmelding wordt voor het eerstvolgende bezorgmoment doorgegeven aan distributie. Klik hier voor meer informatie over de bezorging.

Telefonisch:

U kunt ook telefonisch contact opnemen met onze bezorgservice via 088 – 0561 550. Onze computer met spraakherkenning helpt u binnen 5-10 minuten als u uw postcode en de datum van uw niet bezorgde krant inspreekt. 

Bel met de Klantenservice

Telefoonnummer: 088-0561505

Geef uw wijziging online door of stel telefonisch uw vraag aan ons

Wijzigingen in uw gegevens of uw rekeningnummer kunt u eenvoudig invoeren via Mijn abonnement. Uw abonnement herroepen, stopzetten of wijzigen is mogelijk via opzeggen.

Informatie over digitale producten kunt u ook vinden via deze website.

Staat uw vraag niet bij veelgestelde vragen en heeft u toch nog hulp nodig? Neem dan contact op met de Klantenservice:
Telefoonnummer: 088-0561505
Openingstijden: maandag tot en met vrijdag van 8.30-21.00 uur* en op zaterdagen van 09.00 tot 13.00 uur 

* De Klantenservice is op werkdagen het beste te bereiken na 14:00 uur.

Geef uw vraag en uw gegevens zo volledig mogelijk door, zodat wij u in één keer goed van dienst kunnen zijn. Uw e-mail wordt binnen circa 2-5 werkdagen beantwoord.

Bestanden moeten kleiner zijn dan 2 MB.
Toegestane bestandstypen: gif jpg jpeg png pdf doc docx.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
Bereikbaarheid Bereikbaar Bellen Telefoonnummer Telefoon Ontevreden