Online zelf regelen
Ik zoek

Contact met de Bezorgservice
Geef online of telefonisch uw bezorgmelding doorOnline:
Meldingen of klachten over de bezorging van uw krant kunt u 24 uur per dag doorgeven via onze website. Uw bezorgmelding wordt voor het eerstvolgende bezorgmoment doorgegeven aan distributie. Klik hier voor meer informatie over de bezorging.
Telefonisch:
U kunt ook telefonisch contact opnemen met onze bezorgservice via 088 – 0561 550. Onze computer met spraakherkenning helpt u binnen 5-10 minuten als u uw postcode en de datum van uw niet bezorgde krant inspreekt.

Bel met de Klantenservice
Telefoonnummer: 088-0561505 (na 12:00 uur het beste bereikbaar)Geef uw wijziging online door of stel telefonisch uw vraag aan ons
Wijzigingen in uw gegevens of uw rekeningnummer kunt u eenvoudig invoeren via Mijn abonnement. Uw abonnement herroepen, stopzetten of wijzigen is mogelijk via opzeggen.
Informatie over digitale producten kunt u ook vinden via deze website.
Staat uw vraag niet bij veelgestelde vragen en heeft u toch nog hulp nodig? Neem dan contact op met de Klantenservice:
Telefoonnummer: 088-0561505
Openingstijden: maandag tot en met vrijdag van 8.30-21.00 uur* en op zaterdagen van 09.00 tot 13.00 uur
*In verband met de ochtenddrukte bij de Klantenservice raden wij u aan na 12:00 uur contact met ons op te nemen. U heeft dan de meeste kans om snel geholpen te worden.
Geef uw vraag en uw gegevens zo volledig mogelijk door, zodat wij u in één keer goed van dienst kunnen zijn. Uw e-mail wordt binnen circa 2-5 werkdagen beantwoord.