Volledig scherm
Lagerfeld en zijn poes Choupette © Instagram

Poes Karl Lagerfeld lanceert kledinglijn

Choupette Lagerfeld, de poes van wijlen Karl Lagerfeld, heeft op Instagram aangekondigd een kledinglijn genaamd #RIPDaddy te lanceren. Alle opbrengsten van deze limited edition collectie zullen naar een asiel in Californië gaan, meldt People Magazine.

De speciale kledinglijn wordt opgedragen aan Lagerfeld en geeft met name de bijzondere band weer die hij met zijn poes had. Choupette's collectie zal onder andere bestaan uit hoodies, t-shirts, bekers en telefoonhoesjes.
Alle producten zullen de beeltenis hebben van een rouwende Choupette, zegt Ashley Tschudin, die het social media account van het dier beheert. ,,Deze lijn is belangrijk, omdat er op deze manier iets terug gedaan kan worden voor dieren die wellicht minder fortuinlijk zijn dan Choupette. Zo hopen we geld in te zamelen voor een non-profit organisatie die al 40 jaar lang niets anders doet dan dieren helpen."

De kledinglijn is vanaf vandaag verkrijgbaar.

  1. RTL 4 en SBS 6 weten niet te scoren met cabaret en films

    RTL 4 en SBS 6 weten niet te scoren met cabaret en films

    De kijkcijferlijst van Stichting KijkOnderzoek wordt gedomineerd door programma's van NPO 1. Maar liefst de eerste zes plekken van de lijst werden bezet door de publieke zender. RTL 4 en SBS 6 hadden het een stuk moeilijker. Beide zenders wisten de miljoengrens niet te slechten. De cabaretvoorstelling van Phillipe Geubels moest het op prime time bij RTL met 648.000 kijkers doen. SBS 6 koos voor de film San Andreas en boeide daar 494.000 kijkers mee.