Volledig scherm
© Foto Raphael Drent

Appelpop onderzoekt imago

TIEL - Gaan mensen ook nog naar Appelpop als ze daar iets van 15 euro per dag voor moeten betalen, sluit de muziekkeuze aan bij hun smaak, hoe vinden ze de sfeer? Een online imago-onderzoek moet antwoord geven op dit soort vragen.

Volgens voorzitter Kees van Keulen is het onderzoek  echter niet de opmaat naar grote veranderingen. ,,We zijn het grootste, gratis tweedaagse festival van Nederland en dat willen we zeker zo houden", zegt hij desgevraagd. ,,Het is een samenwerking met studenten die graag een onderzoek willen doen naar een festival en daar ons voor uitgekozen hebben." Appelpop heeft daarvoor geen specifieke vragen uitgezet, aldus Van Keulen. ,,Dat hebben we aan hen gelaten. Het is niet direct bedoeld voor marketingdoeleinden maar misschien komen er verrassende dingen uit. Het is altijd interessant."

De Gelderlander gebruikt je persoonsgegevens om deze reactie te kunnen plaatsen. Meer informatie vind je in ons privacy statement. Reacties van mensen die de nickname anonymous, anoniem of een variant daarop voeren, worden niet geplaatst.

Rivierenland