Vitesse met de oude sponsor. Idrissa Touré en Danilho Doekhi in duel met Feyenoorder Robert Bozenik, getooid in het shirt van een andere voormalige sponsor van de Arnhemse club.
Volledig scherm
PREMIUM
Vitesse met de oude sponsor. Idrissa Touré en Danilho Doekhi in duel met Feyenoorder Robert Bozenik, getooid in het shirt van een andere voormalige sponsor van de Arnhemse club. © Pro Shots / Mischa Keemink

Vitesse moet op zoek naar een nieuwe hoofdsponsor

ARNHEM - Vitesse moet op zoek naar een nieuwe hoofdsponsor. De firma Waterontharder.com gaat niet verder bij de Arnhemse voetbalclub. De eredivisionist voert voor opvolging gesprekken met ‘diverse partijen’. Voor de coronacrisis was met de plek op de borst van het shirt nog een bedrag van 1 miljoen euro gemoeid.

10 reacties

  • Kees Groothedde

    4 maanden geleden
    Deze trainer moeten ze snel de laan uitzetten, hij passeert de aanvoerder van O21 Brend Leeflang die gaat waarschijnlijk verhuurd worden, de jonkies die er nu bij zitten zijn echt veel te licht voor een eerste elftal, echt Vitesse kwaliteit laten lopen.
  • Henny . Jansen

    4 maanden geleden
    Armoe is de troef inderdaad de Gelderlander heeft gelijk. Ook wat het voetbal betreft ik heb alle drie de wedstijden gezien wat een wanorde ook bij de gevestigde spelers. De Jongkies vallen allemaal door de mand dat is duidelijk. En wat ze met deze keeper moeten doen begrijp ik niet, waarom geef je deze jongen nog een verleng contract onbegrijpelijk.
  • Lucas de Vries

    4 maanden geleden
    Een club zonder identiteit, want waar staan ze voor? Ja vrôger, op Oud-Monnikenhuizen, met die sfeervolle stadion. Sinds de verhuizing naar Gelredome is het niets meer, een kleurloze club die alles behalve Ernhems is. In bezit genomen door een buitenlandse leiding. Met buitenlandse spelers die geen enkele binding met Vitesse hebben, laat staan met Arnhem.
  • M. Coole

    4 maanden geleden
    Waterontharder was volgens FTM nogal dubieus, dus dat deze stopt is beter voor de club. Verder wordt het lastig. Het is een redelijk kleurloze club, matige (geen) eigen identiteit, in vreemde handen (hoe lang nog?), enorme financiële tekorten volgens het jaarverslag, ieder jaar rommelt het, 2023 dat als zwaard van Damokles boven het hoofd hangt... Ik zou me er als bedrijf ook de handen niet aan willen branden.
  • Tony Peters

    4 maanden geleden
    Dat zegt veel over het management bij Vitesse. Doen graag zaken op de achterkant van een sigarendoosje. Alleen korte termijn visie en zich laten lonken door het “grote” geld. Ga voor een duurzame relatie en stop daar energie in. Win-win.