Shutterstock / Foxy burrow
Volledig scherm
PREMIUM
© Shutterstock / Foxy burrow

Nederlandse bedrijven niet te porren voor ‘coronabreak’ personeel: ‘Vooral leuke geste’

Linkedin, datingapp Bumble én sportmerk Nike gunden hun personeel een ‘coronabreak’,  medewerkers van Google krijgen een ‘reset-dag’ cadeau. Wie volgt? Nederlandse bedrijven staan in elk geval niet in de startblokken. ,,We gaan liever voor een structurele oplossing.”

1 reactie

  • Willem Zuidersteen

    5 dagen geleden
    Arbeid is al onbetaalbaar duur in Nederland, vandaar het vele outsourcen van de afgelopen jaren. We zijn niet goedkoop, maar klagen als personeel ook nog eens flink waardoor we ook duur worden. Dit soort grappen draagt niet bij aan verbetering van de (loon)kosten en zal verdere outsourcing teweeg brengen.
  1. Krachtige mediacampagne toont echte lichamen van pas bevallen vrouwen
    4

    Krachtige mediacam­pag­ne toont echte lichamen van pas bevallen vrouwen

    In de media en online zien we niet vaak realistische beelden van pas bevallen vrouwen, vindt het Australische menstruatieondergoedmerk Modibodi. Daarom lanceert het samen met stockbeeldenbedrijf Getty Images een campagne die het moederschap in al zijn facetten en echte lichamen van pas bevallen vrouwen wil tonen. Het merk nodigt ouders ook uit om op sociale media hun eigen foto’s te plaatsen met de hashtag #PostpartumUnfiltered.