Boerderijwinkels doen het goed in deze tijden van corona. Hier boerderij Te Winkel in Huppel net buiten Winterswijk met eigenares Rina te Winkel-Grievink
Volledig scherm
Boerderijwinkels doen het goed in deze tijden van corona. Hier boerderij Te Winkel in Huppel net buiten Winterswijk met eigenares Rina te Winkel-Grievink © Wim Ruesink

Boerderijwinkels zien omzet flink stijgen: tot 40 procent meer

HUPPEL/TOLDIJK - Om de drukte in de supermarkten te vermijden zoeken meer mensen dan anders de boerderijwinkels op. Het coronavirus zorgt er voor dat het winkelgedrag verandert.

  1. Krachtige mediacampagne toont echte lichamen van pas bevallen vrouwen
    6

    Krachtige mediacam­pag­ne toont echte lichamen van pas bevallen vrouwen

    In de media en online zien we niet vaak realistische beelden van pas bevallen vrouwen, vindt het Australische menstruatieondergoedmerk Modibodi. Daarom lanceert het samen met stockbeeldenbedrijf Getty Images een campagne die het moederschap in al zijn facetten en echte lichamen van pas bevallen vrouwen wil tonen. Het merk nodigt ouders ook uit om op sociale media hun eigen foto’s te plaatsen met de hashtag #PostpartumUnfiltered.

Achterhoek